Àgil
Mellow Yellow

Montesquiu, Sant Quirze, Sant Vicenç i Torelló donen continuïtat a la campanya conjunta 'El nostre comerç és un luxe'

Per potenciar el comerç de proximitat, la 2a edició amplia els suports de publicitat no convencional situats a diferents punts dels municipis

Per potenciar el comerç de proximitat, la 2a edició amplia els suports de publicitat no convencional situats a diferents punts dels municipis





Des de el servei de comerç del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura i amb la col·laboració de 4 dels municipis que en formen part, s’ha donat continuïtat a la campanya de comunicació conjunta iniciada l’any passat i que comparteixen Montesquiu, Sant Quirze, Sant Vicenç i Torelló amb la que es pretén donar valor i importància al comerç de proximitat a partir d’una sèrie d’atributs i avantatges com : la confiança, la diversitat de producte, la qualitat, el tracte personalitzat, la immediatesa, la comoditat, la voluntat de servei, la tradició i la modernitat i el comerç com a eina socialitzadora, valors que queden reflectits en el propi eslògan.



La campanya amplia, respecte l’any passat, els diferents suports publicitaris per tal de difondre el missatge a partir de frases que s’han imprès en uns cubs de grans dimensions i s’han situat a diferents punts del municipi, destacant-los així del mobiliari urbà. “Has pensat mai com d’important és el comerç del teu barri?, El comerç de proximitat dinamitza els pobles i els manté vius!, El nostre comerç cohesiona els barris i estimula la vida social al municipi...són algunes de les reflexions.



Per altra banda, els nuclis comercials dels municipis, davant de les botigues o en llocs de pas i afluència de gent es continuarà amb l’acció dels vinils adhesius amb els que es va iniciar al campanya l’any passat així com també es continuaran repartint globus en els diferents establiments i fulletons informatius.



La campanya també tindrà continuïtat a les xarxes socials, ja sigui des dels propis ajuntaments com de tots aquells establiments o clients que en faran ús utilitzant l’etiqueta #elnostrecomerçésunluxe.


Més notícies de Societat